En dan is het bijna zover......

25 augustus 2019 - Westland, Nederland

Maandag 26 augustus 2019 vertrekken we naar India voor 3,5 week.

Om 05.00 uur staat de taxi voor de deur. Dit vind ik (Lita ) geen relaxte tijd om te vertrekken. Ik ben geen ochtend mens en doe vroeg in de ochtend altijd manjana manjana tot ergenis  van Fred. Rond 23.30 uur Nederlandse tijd zullen wij in Delhi landen. Ik moet mijn koffer nog inpakken, nog genoeg tijd dus relaxed. Het is tenslotte vakantie☀️🍷

Zoals jullie kunnen zien is Fred er al helemaal klaar voor!!

1. Les:
    25 augustus 2019
    Prachtig Maar idd Lita 5.00 in de morgen dat is afzien Maar zal vast de enige dag zijn dat je moet afzien 3,5 week genieten en veel indrukken op . Goede reis en we volgen 🇳🇱🇮🇳
  2. Linda Oudshoorn:
    25 augustus 2019
    Jullie uitzwaaien om 5.00u is idd een beetje te vroeg voor ons maar we wensen jullie een mooie avontuurlijke vakantie in India. Leuk dat we op deze manier een beetje met jullie mee kunnen reizen!
  3. Monique Kalidien:
    26 augustus 2019
    Lita en Fred een hele fijne reis gewenst. Leuk om jullie te volgen!! De 'pageri' (hoofdtulband) staat je goed Fred! Een echte Raja 🤗❤️
  4. Monique Kalidien:
    26 augustus 2019
    Hallo lita maus en oom fred leuk om jullie avontuurlijke verhalen te lezen😋. Ik wens jullie heel veel plezier in India😀. En vooral genieten van het lekkere eten🤗. 😇
  5. Remco & Natasja:
    26 augustus 2019
    Een van de belangrijkste zaken in het leven is het maken van goede herinneringen. Enjoy.